HEREWEGO


Fick hem conditioner, schampo och mirakelspray från rapunzelofsweden igår. Var tvungen att testa det direkt på både mitt och mitt löshår. Det blev verkligen inte som med vanligt schampo kan jag garantera. 
Funderar starkt på att beställa hem nailhair eller clips från rapunzel. 
Har haft deras nailhair förut, startkit då jag fick hår/värmetång/nagelkam/skydd, ja allt det man behövde. 

Så satte jag syster min i arbete, och det tog sin tid men resultatet blev jättebra, här kommer en bild från den tiden!  (och där hade jag ändå haft det isatt i ca två månader!)


En produkt jag var jättenöjd med. 
Och för er som är intresserade kan jag ge 5% rabatt när ni beställer skriv bara in koden SL250!

Kommentarer
Postat av: Jossan

Åh det såg ju inte ens ut som löshår :o

funderat på att beställa länge är det bra kvalité?

2009-12-09 @ 19:09:04
URL: http://sessaalicious.blogg.se/
Postat av: CandyboX Collector - nu 728 unika tablettaskar !

Tack, jag gillar din blogg också ! Riktigt nice med dämpade färger och skönt namn Twisted is da shiiit =)



Hörru, häftigt med vattendropparna som ser ut som kristaller på bilden ovan !

2009-12-09 @ 19:34:07
URL: http://doberwomann.blogg.se/
Postat av: hej

kunde du ha ridhjälm med de löshåret elle skavde de ?

2009-12-09 @ 21:23:54
Postat av: Amanda ♥

svar till ''hej''



Jag kunde ha det utan problem! Det jobbiga är nog bara den första natten då man inte är van vid det ;)

2009-12-10 @ 20:23:36
URL: http://twistedfashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0