panik/ångest

Hittar inte boken. 
Boken som räddade min förra sommar.

Den som alltid fanns under kudden,
när den krypande känslan kom.

Den räddade mig i vissa situationer
i vissa hjälpte den mig på dåliga sätt.

Fick panik, när jag letade och inte hittade den
kan man bli mer psyko?

vingklippt ängel , check
känn pulsen slå, snart check
om jag inte hittar vingklippt ängel, köper jag fan en ny
ett MÅSTE.

Berny Pålssons vackra ord, meningar , texter
är ett beroende, kind of a drug.
PANIK - needing.


Kommentarer
Postat av: jenipeni

tack så mycket :D svara gärna på dagens fråga!

2009-09-01 @ 22:41:35
URL: http://jenipeni.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag bara MÅSTE läsa den boken :o

2009-09-02 @ 09:38:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0