MY FAMILY




Ja, vi är rätt fula egentligen. Jag saknar dig Maja ♥

1. Jag älskar att lyssna på låtar jag lyssnade på för något halvårsen och drömma tillbaka 2. Sjunger i duschen 3. Gör världens godaste flingor 4. Jag kan nästan slicka mig på näsan 5. På sommaren älskar jag att vara ute och gå 6. Jag älskar att bada badkar 7. Hellre hemma och kolla på film än att vara ute en fredag 8. Har väldigt lätt för att bli rastlös/uttråkad 9. Älskar att åka av när jag rider och få adrenalin 10. Hatar att göra sånt här för man kommer aldrig på något bra på tian.

Kommentarer
Postat av: majööööö

gillar mina tuttar hahaha.

gillar familjen.

gillar våran sommar.



DU BORDE VARA MED MIG SNART :C pussis

2010-02-11 @ 21:58:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0