FRELÖRSÖN

FREDAG
Solade med Angelica efter skolan, sen tog vi bussen hem till mig städade och packade. Hoppade på en ny buss tillbaka till stan där Alex mötte mig och vi åkte hem till honom. Lagade mat, tacos jätteduktiga och sen film hela kvällen.

LÖRDAG
Vaknade och Alex gjorde fattiga riddare till frukost (min kille kan!) sen badade vi och gjorde iordning oss. Sen kom mamma och pappa och hämtade oss så åkte vi till mina kusiner. Mormor och tjejkusinen fyllde år så blev tårta och mat. Sen hem igen, mat, bada, film, sova.

SÖNDAG
Skitsegt att gå upp, och käka och sen på bio med Alex och hans mamma. Avatar blev det, kan ju säga att filmen var bra, synd att jag lätt blir rastlös haha! Sen hem till Alex och kolla på den första filmen vi såg tillsammans och sova lite sen hade jag turen att pappa kunde hämta mig. 
Så nu när jag kom hem tog jag ett bad och har bara suttit här.

En helg med älskling, aldrig fel ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0