THE ANSWERS

Här har ni svaren, hoppas ni är nöjda med dom people :)



Hur gammal är du?
15 ;)

Vad har du för kamera?
En Canon EOS 400D +objektiv och en Canon IXUS 85 is

Godis eller glass?
Hm, glass forsure , speciellt om det är ben&jerrys ;)

Dina intressen?
Rider :) sjöng förut och något jag håller på med lite nu, kommer kanske börja sjunga igen på musikskolan men det får vi se.

Favoritmat och favoritfilm?
Wookade nudlar med grönsaker och kycklingbitar!
Har nog ingen ''favorit'' , men skräck och rysare och tecknat är underbart :)

Vad ska du bli när du blir stor?
I hela mitt liv har jag velat bli polis, men nu när man är äldre vet man om fler yrken. Men Frisör/polis/lärare, är något jag funderar på.

När är du som lyckligast?

Stallet, hästarna.

Hur tror du ditt liv ser ut om 10 år?
Jag tror jag kommer ha en lägenhet, en vovve och förhoppningsvis ett jobb som jag trivs med.

Hur vill du att ditt liv ska se ut om 10 år?
Ett roligt jobb med en bra lön, pojkvän/gift, bo ute på landet och ha hästar och andra djur.
Och att jag ska vara lycklig, det är det viktigaste.

Följer du några bloggar?
Ja! Följer Kenza, Kissie , Naztysbunny och Linda Hallbergs makeup blogg :)

Har du någon piercing?
Har ju öronen, en ''uppe'' i örat, sen naveln.
Sugen på tungan och ögonbrynet, men det är inte mamsen ;)



Vem är bäst Kissie, Dessie eller paow?
Nja, tycker dom alla tre är nästan likadana, och det är så himla kul att läsa för alla tre är verkligen hatade. Men Tycker mest om Kissies blogg ja! :)

Vad anser du om Kissie och Stina Lee?
Kissie: Provocerar hela tiden som jag har börjat tröttna på faktiskt, annars en rolig blond tjej som lever livet? 
Stina Lee: Bra förebild, och verkar leva ett bra liv. Hoppas allt blir bra med bebisen och framtiden :)

Vart köper du ditt löshår?
Rapunzelofsweden och Safari.

Hur är den perfekta pojkvännen enligt dig?
Jag tycker om piercingar och tatueringar, men jaja utseéndet är inte det viktigaste. Ska kunna umgås som bästa vänner, och ha bra humor är väldigt viktigt enligt mig ;) Och snäll såklart!

Kortkort eller tights?
Ja, beror väl på?

Hur många läsare har du?
Det varierar från runt 20-100 per dag :)

Hur länge har du bloggat?
Började januari 2008, uppehåll sommaren, sen började jag blogga på devote sen nu i sommras bytte jag till blogg.se 

Varför började du blogga?
Det var nog för jag ''inspirerades'' av dom stora bloggarna, sen lite coolt att ha en blogg som många följer osv. 

Har du och Alexander haft sex?
Nyfikna jävlar ;)

Vad gör du på fritiden?
Är mycket med kompisar osv, ska försöka sätta igång att plugga rätt mycket nu med. Annars rider jag :)

Har du någon pojkvän?
Jaa-a, bäst är han också :)



Ungefär hur många läsare har du dagligen?
Runt 20-100, beror lite på.

Hur lång är du och hur mycket väger du?
Är runt 175cm  och väger runt 53kg :)

Favorit program?
The Hills, Kendra's program och Family Guy.
Sen typ, Grey's, desperate housewives (stavning).

Favorit affär?
Ginatricot, Bikbok.

Är du singel?
Nej.

Är du oskuld?
Nej.

Trivs du hemma?
Ja, oftast :)

Är dina föräldrar skilda?
Nej, dom satsar stadigt på en framtid i rullator tillsammans ;)

AV ANNA AKA BABBEN♥
Hur mycket älskar du mig?
Massor min lilla stjärna!

Skulle du kunna älska mig mer?
Går inte älska dig mer än vad jag redan gör.

Älskar du mig som jag älskar dig?
Klart min pudding baby!

Lust att träffas snart så vi kan pöka?
Klart älskling.

vi är väldigt seriöst med Ernst och Babben grejen ;)

Vilken är din favoritfärg?
Svart, rosa, eh ja typ alla färger faktiskt :o 
Helst ljusa och inte mörka förutom svart då.

Vilken blogg läser du mest?
Kenzas :)

Och varför läser du den mest?
Hon är ärlig, kör sin egen stil och fejkar/provocerar inte, och hon är så himla vacker!



Har du många läsare? Och hur gör du för att folk ska gå till just DIN blogg?
Ja, brukar väl kommentera andras bloggar. 
Sen antar jag att der beror på bloggens innehåll osv?

Bästa barndomsminnet?
Oj, svårt har en del underbara barndomsminnen :D Men det får nog bli alla resor med familjen, har alltid vart så kul och spännande.

Har du några slags tvångstankar?
Ja, jag har haft förhinder i mitt liv. Men det är bättre nu och det är jag glad över, men ibland kommer den där krypande känslan tillbaks och då gäller det att tänka positivt annars är det kört.

Vad är dina framtidsplaner här i livet?
Jag vet inte just nu, vill inte planera allt för mycket. Måste tänka rätt mycket på att hursomhelst så måste jag må bra och vara lycklig. Så jag tar en dag i taget :)

Vad är det bästa du vet?
Lycka, att våga hoppa runt och skrika som ronjarövardotter.

Vad gör du helst när du har tid över?
Brukar väl blogga osv, kompisarna eller vad man säger :)


Kommentarer
Postat av: jussiie & anna :)

http://mikaelatallkvist.blogg.se/2009/september/finalisterna.html#comment

rösta på oss i veckans blogg , nummer fem :))

2009-09-09 @ 16:41:41
URL: http://jussiieoannaofsweden.blogg.se/
Postat av: Lama

hah, jag har också en Canon eos 400D :)

2009-09-09 @ 16:44:44
URL: http://columbine.blogg.se/
Postat av: Caroline

Fin blogg, har frågestund på min blogg så ställ gärna någon fråga! (:

2009-09-09 @ 16:53:13
URL: http://caarolinejohansson.webblogg.se/
Postat av: ida forsberg♥

Söt blogg du hade! :)



Kolla gärna in min, i bloggen hittar du massor av tips, mode/fashion, pyssel, inspiration bilder, The hills & m.m.

http://iiidaforsberg.blogg.se/



Puss & Kram

/ ida forsberg♥

2009-09-09 @ 17:05:24
URL: http://iiidaforsberg.blogg.se/
Postat av: Petra

piercing i tungen är sjukt snyggt (:

2009-09-09 @ 22:41:11
URL: http://petrawartmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0