LIFE

varför är det så svårt att ge upp något så självklart, det undrar jag.


Hänt saker som man ångrar mer än andra. Finns saker jag bara vill spola tillbaka och få det ogjort. Men det här är verkligheten, vi kommer aldrig glömma det här.

Alex, jag älskar dig mer än vad ord kan beskriva. Och det är med dig jag vill leva mitt liv med, för utan dig känns allt så himla meningslöst. Och att få vakna brevid dig och se dig le och känna din äckliga morgon-andedräkt är något av det bästa som finns. ♥

Kommentarer
Postat av: emma fors

finaste amanda

2010-01-31 @ 22:07:39
Postat av: alexander

älskling, du är den mest underbaraste personen som någonsin som har vandrat på denna jord, varenda sekund utan dej är en evighet.. de ska vara du och jag i en evighet.. jag älskar dej oändligt <3

2010-01-31 @ 22:12:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0