keep smilin' keep shinin'

Igår drog jag i en cacao brun nyans i håret så nu är det mörkbrunt aktigt :) Hade tänkt att behålla det i vinter nu fram till våren. Jag är så himla duktig på att ändra mig med hårfärg, men det är så slitet nu så vill inte hålla på och bleka mer.

Fyller år snart förresten! Då blir det pengar hoppas jag, planerar en tripp till älskade göteborg för shopping. Men som förra året ska jag spara en del också, för jag kom ju på att det är bra i nödfall. Som skolavslutnings klänningen!
Men cacao brun alltså, isåfall drar jag kanske till Safari och köper clips, aldrig mera limma i mitt hår säger jag bara!
Ni som funderar på att limma, don't.
Ni kommer ångra er när ni ska ta ut det, för håret blir så himla äckligt :/


klickbar.

Så långt hår hade jag nu i våras, nailhair som limmas i som slingor.
Även om clips är jobbigt att ta ut och i varje dag så är det hundra gånger bättre.

Jag saknar sommarvärmen, jordgubbar och glass.
Ta mig en månad tillbaka eller något snälla.


Mammas underbara maräng med jordgubb och grädde fika.

Kommentarer
Postat av: Elin

det såg sjukt gott ut :D

2009-07-28 @ 12:26:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0