@ THE MORNING





Kör utan mascara och har gjort det dom flesta skoldagarna. Slutar oftast med att jag drar på ett lager efter lunch, that's life. Idag drog jag hem till Alex efter skolan, vi käkade och kollade tv. Sen gjorde vi goa glass, ja vad ska man kalla detta. Glass i ett glas med krossade brage kex och glass + värmd sylt. Nomnom. Sen kom pappa och vi åkte och handlade till friluftsdagen som är imorgon. Ser VERKLIGEN fram emot detta. Slutar i alla fall 13:30 tror jag det var.

Nu ska jag göra en macka med curry och kyckling röra. MUUUMS.

Kommentarer
Postat av: emma fors

älskar dina ögonbryyyyyyyn :) vad har du för brynfix ? :)

2010-01-27 @ 22:39:34
URL: http://emmalinneafors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0