WONDERLAND


Amanda & Malin. En bild från våren -09, kommer komma massor med gamla bilder nu när jag sitter vid pappas dator och min ligger hemma. Enjoy!

Sitter med en dånande huvudvärk. Åkte med pappa från Skövde idag ut till stugan, Alex mår i alla fall lite bättre som tur är det blev ambulans scenario och spyattacker för honom. ♥ Direkt när jag kom ut hit mådde jag verkligen skit, la mig i mammas säng och sov någon timma. Sen hade jag bara huvudvärken kvar. Hade ju inte vart kul om jag också åkt på körtelfeber.
Upp och slänga i mig mat, ut med Venice på promenad i den kalla mörka vinterkvällen med pappa, ut på isen och vidare. Har nog aldrig blivit så svettig på den korta rundan, helt sjukt vad jobbiga backarna är på vintern.

Sen in i duschen och se slutet på paradise hotel.
Jag saknar Alex.
Bli frisk nu älskling.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0