it's you and me to the end

HAHAHA ALLTSÅ min älskling.... Hon va jätteduktig på bussen osv. men på vägen hem så satte det sig en alkis mitt emot och började snacka. Ville inte va otrevligt så höll med lite då och då, så började han klappa henne och prata sen när han tog henne på huvudet och kliade under halsen fick hon nog på honom. Vet inte om hon kände på sig att han var elak eller full så hon började morra och visa tänderna. Men han bara fortsatte, fast jag sa till henne att lägga sig ner sa han. '' Nej det är lugnt, brukar leka såhär med min hund blabla''.

Tredje gången han gjorde det gjorde hon likadant fast högg mot hans ansikte eftersom hon fick nog. 

Men han bara skrattade och sa att det var lugnt. (SOM TUR VAR!)
Men det känns sjukt skönt att ha en hund som kan skydda en när det behövs och alltid är beredd. 
Så kände mig i alla fall trygg på vägen hem ;)

Kommentarer
Postat av: olia

HAHA XD ja trodde du först pratade om din kompis som lekte hund .... XD

2009-08-18 @ 20:55:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0