planerar'N


Imorgon kommer barnbidraget, och jag är så himla bra på att göra av med allt på en gång, så jag tänkte att jag skriver upp saker som jag verkligen behöver så jag håller mig till det och inget annat. Smart va ;)?

♥ Ett par vita converse.

♥ En lite mörkare brun nyans hårfärg så mitt hår och löshåret matchar.
♥ Almenacka till skolan så att verkligen inget prov eller inlämning glöms bort iår! 
Tror dom brukar ha rätt söta på åhléns?
♥ En blomma till Helen.

Det är vad jag har kommit på än så länge i alla fall, och ska förbjuda mig själv att köpa för mer än vad jag skrivit upp så jag inte slösar pengar på impulsköp.

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag har sådana converse :)

2009-08-20 @ 20:49:39
URL: http://petrawartmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0