she's the best friend i ever met

En underbar dag med Maja! Gått hur mycket som helst, fikat och badat!
På tal om badat så tabbade jag mig ordentligt, vi hade åkt ring och så, så skulle vi dyka lite och skoja, så satte vi shortsen på huvudet och dök, då tappar jag min bikiniunderdel och när ja kollar efter den ser jag att den sjunker (det är ett metal hjärta så de blir ju tyngd) och missar den, på det djupa vattnet. 
Kort sagt var det bara att dra på sig shortsen och va glad att jag inte tappade överdelen också.

Kort sagt, skräll mig.



Någon som också tabbat sig ordentligt ;)?

Kommentarer
Postat av: louise

haha men tur att du hade shortsen då ;)

2009-08-05 @ 15:41:33
URL: http://louiseebernstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0