so hide, before they find you

Jag ska ta en lång dusch, tvätta håret, raka benen ja så man känner sig som ny igen. Har legat och softat för länge nu. Försöker få fram det där självförtroendet som finns där inne någonstans. 
Är lite smått besviken också, men det är smällar man får ta. Bara tacka och se glad ut, jättekul eh-eh.
Tänkte försöka ta småsöta ego kort också med den feta systemkameran, det är svårt tycker jag. 
Men om dom blir dåliga lägger jag ut dom ändå, så ni har något att skratta åt.
Kul eller hur?

Ska också försöka fixa en videoblogg någon dag, men känns lite tråkigt att sitta själv och prata haha så jag tar det med Maja någon dag. You will watch it 1435757 times over and over on repeat.


Kommentarer
Postat av: peeeetra

jaaag vil se videobloggen!::D:D



& fan va snygg din blogg blev gumman:)

2009-08-11 @ 09:45:32
URL: http://Brusis.Devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0