so silly, so dum

Okej jag måste skriva av mig lite genom att klaga.
Av mormor och morfar fick jag fond (?!)
Av farmor och farfar pengar (L)
Av mamma och pappa högtalare och bas till datorn, helt okej. Men fanns så mycke viktigare saker jag behöver och ville ha.
Sen får jag BARA högtalare och bas av dom. Jag vet jag är inte världens bästa dotter, och jag ska inte klaga. Men det känns lite, ja. Fan rätt kul, väntade mig inte bara ETT paket liksom. Åh jag hatar verkligen att fylla år eftersom man förväntar sig så mycket men jag blir jämt besviken. Man får ju till och med mer på julafton. 
Ta bort min födelsedag tack..

Kommentarer
Postat av: Jossan

Kan trösta dig med att säga att en fond oftast växer ganska mycket i värde. Fick själv en fond på 7000 av farmor och farfar när jag var mindre och den har idag växt upp till 20 000! Sen är det snart Jul och då väntas mer paket ;)

Kram kram

2009-08-15 @ 19:43:33
URL: http://jossefinfin.blogg.se/
Postat av: Anonym

aw :/

Gumman <3

Du, ajg vet hur de känns..

Kanske itne precis, men just nu är det fullt bråk här hemma ( somde är varje dag )

2009-08-15 @ 19:57:22
URL: http://Brusis.Devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0