CHRISTMASVOIVOI


En bild från julafton 2008.

Okej, jag har typ ingen aning om vad jag ska önska mig av mor och far i julklapp. Men kikade in på Emmies blogg och såg att hon hade gjort en önskelista, så jag tänkte skriva ner det jag vill ha (för mitt minne suger). 

• Presentkort på nailcenter
• Presentkort på makeupstore
• Solkort
• Webcam
• Jacson ridbyxor
• Svarta ridhandskar
• Paris Hilton Cancan (parfym)
• Body butter (massa olika dofter)

Jag får väl göra en upd på denna, för min hjärna är helt still nu. Är hemma från praktiken idag, var nära på att svimma igår morse, och så mådde jag skit resten av dagen. Inte bättre av att jag somnade till en skitbra film hos Alex klockan halv sex - sex. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0