confused on the highway please take me home



Jag har insett att min senaste kyss... var precis som alla andra?Jag lyssnar på... för mycket. Jag pratar... rätt mycket emellanåt. Jag tycker om... väldigt mycket. Mina bästa vänner är... amazing inget utan dom. Min första riktiga kyss... haha vill jag knappt komma ihåg. Jag avskyr när folk frågar... about my past. Kärlek är... låt mig inte svara på den frågan. Någonstans, tänker någon på... matmatmatmat? det gör iaf jag just nu. Jag kommer alltid... leva livet fullt ut. Jag är hemligt förälskad i... Mitt marsvin lol. Sist jag grät var... pass. Min mobiltelefon är... repig och sjuk. När jag vaknar på morgonen... hatar att vakna själv. Innan jag går och lägger mig... dator/telefon. Just nu tänker jag på... hur allt ska gå ihop i slutändan. life is, hard. Bebisar är... pass. Idag ska jag... Städa - duscha - kanske fota lite. I kväll ska jag... don't know. I morgon kommer jag... skolan, he-he. Jag vill verkligen vara... framgångsrik.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0