DIABETESFRÅGETECKEN

today;


Snart bär det av till stallet och en dressyrlektion, faktiskt inte säker på om jag får Tobbe idag.
Men vi får väl se.
Dagen har gått skitbra, saknar Denice som har vart borta hela veckan, skittråkigt utan henne. Men jag och Linus satte igång och städade vårat rum ordentligt idag, så massa cred till oss! Ska kanske in och kolla om jag har diabetes, citerar morsan ''inte konstigt så mycket socker du vräker i dig!''. Haha ja, det kanske inte är normalt att ha fem matskedar socker i sina flingor men happ. Får väl hoppas på det bästa.

I helgen blir det kika på gymnasium, och tävla. Alex sover kanske här lördag, får se om jag orkar städa mitt rum he-he. Nu ska jag dra på mig ridgrejerna och kila.
Latero.

Kommentarer
Postat av: sofia :]

vilken linje funderar du på eller så?:)

får hoppas att de inte är diabetes, sjukt jobbit äre?

2009-11-12 @ 16:37:34
URL: http://sofiasoklart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0