veckans/thebestoftheweek

Sitter här och degar, har gjort absolut ingenting idag. Slappt. Ja. Suger lite att inte fått något gjort, men så är det. Skola imorgon, bara ta tag i sig själv och kämpa igenom dagen sen kommer Alex och hämtar mig som ett dagisbarn. Så chillar vi nog eller jag vet faktiskt inte, jag vet inte ett skit? 

• City and colour - Forgive me
• CKY - Quite bitter beings
• Dance gavin dance - Lemon meringue tie
• Erik Hassle - The thanks i get
• Familjen - Det snurrar i min skalle
• Far & son - Panik
• Flipsyde - When it was good
• Jason Mraz - Mr. Curiosity
• Kent - Töntarna
• Laakso - Laakso
• Laakso - Worst case scenario

Nu orkar ja inte skriva in mer he-he dom är i random ordning men det är några av mina favoriter i alla fall.

Kommentarer
Postat av: Stephanie

Vi har en extra lovdag imorgon... Härligt...

2009-11-01 @ 20:32:52
URL: http://www.steffi.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0