YOUAREALLINEED

Jag känner hur jag glider ifrån datorn mer och mer för varje dag. Och i skolan blir det bara mer och mer, nu börjar jag känna mig kvävd. Det är inte det bästa som finns, att bara vilja ligga och sova en hel dag. Skulle inte vara helt fel att vakna och nästan springa ur sängen på morgonen. Det här problemet, vad ska man göra? Imorgon börjar vi med matte nationella förberedelser.

Det värsta är nog att när jag väl sitter där får jag en sån ångest och kan inte tänka. Citerar morsan ''Ta några djupa andetag så hjärnan får syre, du kan det här jag vet det. Grips inte av panik, du vet att du klarar det.'' Vi får väl se hur det här slutar. Vet fortfarande inte hur det blir med gymnasieval. PANIK. Shit. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0