(bad-day/mhm)

Det här suger, jag är på pisshumör och har lust att avrätta hela världen. Vet inte om det är p-pillerna som får mig att må såhär men det är helt off i mitt huvud just nu. Jag vill flytta till skåne och skaffa en apa, vad är normalt egentligen. Nu ska jag försöka bli mer happy. För just nu skulle jag nog kunna döda något.


I held your hand, is this the thanks I get
I took you in, is this the thanks I get
Half a chance, the thanks I get
A twist of plans, is this the thanks I get
-men tänk lite då.

Kommentarer
Postat av: Anna

sv: ja verkligen ! måste fråga, har du löshår eller är det ditt äkta på headern ? :O

2009-10-12 @ 21:43:45
URL: http://annaahellgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0