Draft: Okt. 19, 2009

Dagens humör: Rightround humörsvängningar.
Dagens borde: Göra chokladpudding & grädde med Denice ♥
Dagens frisyr: Löshår och toffs, snart även en fläta i luggen?
Dagens klädsel: Tights - tshirt - storhalsduk - benvärmare - skinnjacka (picture will come)
Dagens planer: Denice baby plugg och chokladpudding we love.
Dagens materiella vill ha: Åh, för mket.
Dagens längtan: Sluta skolan.
Dagens fundering: If pigs can fly lol.
Dagens beroende: Kaffe.
Dagens tråkigaste: Matte, lektioner.
Dagens personer: Denice&Janne.
Dagens roliga: Lilla Felix som nyss börjat skolan.
Dagens låt: CKY - 96 Qiute Bitter Beings


ffffound


Kommentarer
Postat av: alexander

Bara för dig ska jag vandra genom eld, och trampa på spikmattor för att kunna ge dig hjälp. Du är mitt liv, min kärlek och bästa vän, och vad som än händer sen ska jag aldrig släppa dig. Jag ska vara din prins, om du vill ha mig nära. Minns första stunden, du och jag på rummet, och väck mig inte nu för vem vet jag kanske drömmer. Den 7 september är ett datum att minnas,

2009-10-19 @ 21:05:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0