boring/byebye



1. Fullständigt namn? Amanda Doverfors.
2. Ålder? 15.
3. Vart bor du? I en röd villa mellan vänern och vättern.
4. Bor tillsammans med? Mor&Far och en syster + två svin.
5. Färg på ditt hus? Rött som jag sa.
6. Hus eller lägenhet? Hus på en våning.
7. När är du född? 1994.
8. Klass? 9b på en friskola istan.
9. Vilket år tar du studenten? Det beror väl lite på?
10. Något jobb? Frisör eller något liknande i hope.
11. När gick du upp imorse? När fader min väckte mig.
12. När ska du sova? När engelskan är klar och mycket mat ätits!
13. Duschat idag? nope inte än.
14. Kramat någon idag? Många många många.
15. Pussat någon idag? tror faktiskt inte det, jan va inte iskolan idag :(
16. Vad har du ätit idag? fisk&potäter, chips, cola och polly.
17. Dagens klädsel? leggings, linne, skinnjacka +halsduk&benvärmare
18. Dagens smink? mascara och puder.
19. Dagens sötnos? Min mamma.
20. Dagens roligaste? uuuh, bråk på skolan haha.

Socialt 
21. Har du många vänner?
Ja, det tycker jag.
22. Hur många har du kysst? räknar inte direkt sånt.
23. Vem kramade du senast? Det var nog Jonte.
25. Hur många har varit otrogen mot dig? Ingen som tur är.
27. Har du nån bästa kompis? Jag har turen att ha Denice, Maja och Fanny <3
28. Vem pratade du med i telefon senast? my älskling förfan.
29. Vem fick du senast sms ifrån? Riiiiki som ville ha sin isbjörnsvante.

Favorit 
31. Film?
Allt tecknat typ, ingen direkt favorit.
32. Låt? ååh massa på min spotify lista är guld!
33. Mat? korvlasange.
34. Dryck? Cola&Oboy.
35. Färg? Svart, jordfärger typ youknow? Eh, ja beror ju lite på.
37. Stad? Phukét (stavning?)
38. Land? Måste nog bli Italien.
39. Ämne i skolan? Svenska, Engelska.
40. Människa? Det är nog Kungaamanda? Nejmen Svantos, i alla väder <3

Senaste
41. Personen du tänkte på?
Det vet jag faktiskt inte, det snurrar runt lite.
42. Personen du kysste? Alexander, miss him.
43. Gången du spydde? don't remember.
44. Gången du grät? I måndags.
45. Pizzan du åt? Den hos Fanny tror jag, är inte en pizza människa direkt.
46. Gången du var i Göteborg? Med Maja i somras.
47. Gången du var i Stockholm? Haha flera år sen.
48. Gången du var full? Kommer jag knappt ihåg.
49. Gången du var hög? Vafan, nej.
50. Gången du var kåt? Nejmen ush sånt snusk.

Antingen eller
51. Svart eller vitt?
Svart.
52. Hund eller katt? Hund.
53. Ut och festa eller hemma och mysa? Hemma-mys. 
54. Tv-spel eller datorspel? X-box(L)
55. Killkompisar eller tjejkompisar? Både och.
56. Hångla eller ha sex? Oskuld nunna celibat manhatare.
57. Lunarstorm, Helgon eller Playahead? Min blogg :PPPppPPpp
58. Ragga eller bli uppraggad? Bli uppraggad.
59. Big Brother eller Paradise hotel? Pass.
60. Blont eller svart hår? Båda.
61. Har du blåa ögon eller bruna? Blå.
62. Choklad eller lakrits? Choklad och lakrits.
63. Göteborg eller Stockholm? Min säng. 
64. Högerhänt eller vänsterhänt? Högerhänt.
65. Coca Cola eller Fanta? Cooola.
66. Pizza eller kebab? Pizza med pommes på<3
67. Randigt eller prickigt? Randigt.
68. Älska eller älskas? Kompletterar nog varandra lite.
69. Leva eller dö? Överleva.

Antal
70. Personer du älskar?
Det är dom närmaste.
71. Personer du hatar? Starkt ord, men finns nog någon där ute.
72. Gånger du varit full? Nykterist nunna celibat oskuld.
73. Personer du hånglat med inom en 24timmars-period? Beror väl på vilken dag man menar?
74. Glassar du ätit på en dag? Så många så magen sprack.
75. Festivaler du varit på/ska på detta året? No one.
76. Gånger du haft minnesluckor? haha har väl hänt några gånger.
77. Gånger du varit hög? 21 guns.
78. Personer du saknar just nu? saknar min baby alot.
79. Gånger ditt hjärta brustit? Två gånger rejält.

Vem 
80. Vill du kyssa nu?
Johnny Depp som Jack åh <3
81. Ska du träffa imorgon? Torsdagsgruppen forsure.
82. Sjöng du senast för? Denice tror jag.
83. Hade du senast en msn-konversation med? Alexander.
84. Spelade du tv-spel med senast? pass.
85. Vill du ta med på resa nu? Alexander mmhmhmmh<3
86. Vill du kasta en sten i huvudet på? Haha jaru.
87. Förtjänar att dö? Haha jaru.
88. Är söt? Tjorven såklart.
89. Vill du sova jämsides med inatt? Behöver jag ens svara det är ju redan självklart.

Vad 
90. Gör dig glad?
Kaffe&Godis hehe.
91. Gör dig ledsen? Finns så mycket.
92. Ska du göra nu? Plugga engelska.
93. Önskar du att du slapp göra? Plugga.
94. Vill du ha nu? pass.
95. Önskar du dig i födelsedagspresent? En stor kanelbulle.
96. Längtar du till? Att flytta.
97. Tycker du om dina betyg? It can only get better?
98. Ångrar du i ditt liv? Sometimes yes, sometimes no.
99. Är det bästa som hänt dig? Mina saknade katter.
100. Hur mycket är klockan? 17:07 cirkus.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0