du är min ork min livsenergi

Åh, världens bästa älskling han har vart så saknad! Gick sjukt dåligt i början, började nästan stegra och fjanta sig. Sen efter lite slit och jobb så gav han med sig och gjorde allt galant! Sen gick han så fint på tygeln i slutet tyckte Magda så jag blev lite extra stolt. Har kollat upp lite tävlingar framöver och har tre stycken (förhoppningsvis) fram till jul. Taggar på och hoppas på det bästa som sist :)
Okej, min kamera är sönder så jag fick välja mellan mobil-bilder eller inget alls och det är ju alltid roligt med lite bilder så, ja här är världens bästa. 




Kommentarer
Postat av: juliiia

sötnoos!:) , najsiiiig tröja där ^^

2009-10-25 @ 10:59:06
URL: http://julialouisehjerpe.blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0