hold on be strong

Jag måste tillbaka till verkligheten.
Det här går inte längre, senaste veckorna har bara blivit åt helvete. Jag behöver verkligen ta itu med mig själv nu, helt seriöst för såhär får det inte vara. 
Jag har en framtid, jag har så stora drömmar.
Men jag kommer inte kunna uppfylla mina drömmar om jag inte skärper mig. Jag måste bli mer stabil, ha mer struktur.
Det suger, men vad gör man inte för att må bra?

Jag ska prata ut med mamma, tror jag kan behöva det.
Sen ska jag nog dricka kaffe - se på tv med min beloved mother som när man var runt fyra eller så. 
Bara känna tryggheten.

- skita i allt annat.
- denice ♥ jag älskar dig.

Kommentarer
Postat av: emma

jotack samma här (: vad gör du ikväll sötnos?

2009-10-01 @ 21:53:41
URL: http://frokenbitterfitta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0