home sweet home

Det bästa är att komma hem efter en kall kväll och bara sätta sig i soffan med pappsen och kolla film med godis och prat. Det är exakt det jag gör nu, och har det bara underbart. Saknar min pojke, mer än något även om jag va med honom nyligen så känns det som att jag behöver honom hela tiden.
Rätt sjukt egentligen men så är det, vet inte när jag kommer få träffa honom nästa gång heller, för imorgon ska vi iväg till mina kusiner varav en av dom fyller år.
Lilltjejen hade skrivit att hon skulle klä ut sig till mig på halloween så jag är nyfiken på hur hon kommer se ut imorgon ;) 
Back to reality, vi hörs mina tjugo premisar he-he.


ffffound

Kommentarer
Postat av: D E L L A

Ha en toppen lördag! :)

2009-10-31 @ 01:45:01
URL: http://dellas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0