I need to write something, a must


I need to write something, a must.
Och ju mer man väntar ju mer får man emot sig. Att tänka på framtiden om tio år är läskigt, jag blir rädd. För tänk om allting slutar med ett snedsteg och hela livet slutar skit. Eller om det blir framgång av hela kalaset och man dör lycklig. I don't know, i don't wanna know.. yet. Men jag är starkare nu, tja har ni märkt att jag skriver av mig? Well, det går bättre och jag står emot mer och mer för varje dag som går. 
Jag trodde verkligen inte det här men livet börjar bli bättre. Visst finns demonerna djupt där inne men jag tror jag börjar få kontroll över dom. Lite mer för varje dag, och mitt mål är att få bort dom föralltid.

You see this world has lots to offer but in time it will go dark and if this love is what we see it is i'm sure we will go far.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0