my new bff

Forever together me and my bear ♥




Haha min humor suger verkligen just nu, är trött och har ont. Så idag blir det inte en sen kväll utan mer sova massor för måste städa mitt rum som lyckas bli stökigt varje dag. Dunno hur men så är det, sen äntligen lite skola på måndag. Morfar den token pushade på mig med att jobba på så lite hjälpte det, in the mind än så länge i alla fall. Det gäller att tänka på framtiden i bakhuvudet när man är i skolan så man inte glömmer bort det. Och på något konstigt vänster har jag börjat plugga mer och mer medans dagarna bara flyger förbi. Det blir inte lätt att välja till gymnasium sen när man inte ens vet om man kommer in på det man vill.


Kommentarer
Postat av: lina

väärsta fin!

2009-11-01 @ 13:14:49
URL: http://liiinabe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0