outfit on the houseview

.. eller hur det stavas.
Fick en trekvart på mig att hoppa in i duschen/makeup/platta/väljakläder för att sedan åka med min mor och möta upp pappa och syster för husvisning.



Kollade nyss på en femma med familjen, såg massa möjligheter med nya tapeter och våra möber. För den såg ju inte direkt modern ut, mer som med tja här bor vi en vecka. Så pappa och jag satt och diskutera olika kakel och sånt. För jag måste ha klinkers i hallen, där det nu var plastgolv.
Fastnade för rummet med en liten balkong, och utsikt mot stan. Dock tyckte inte min syster om den lika mycket som oss andra.
We never get what we want. Så vi får väl diskutera hemma och se hur det blir med det hela. Inte sugen på att bo kvar i den här byhålan i alla fall.


Kommentarer
Postat av: Petra

åh tack :D ! jag älsakr armband !

2009-10-14 @ 19:51:12
URL: http://petrawartmark.blogg.se/
Postat av: Helene

Åh tack så mycket. De var snällt sagt :)

2009-10-14 @ 19:58:35
URL: http://helenesjoberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0