re:stacks

Äntligen klar med duschen, raka benen och tvätta håret tar sin tid. Sen måste man ju bara stå i värmen lite och sova. Ska ta något att äta sen ska jag nog lägga mig. Ska försöka inte dra över tiden för mycket måste ha energi imorgon. Ska be om ursäkt till min bild-lärare för mitt lilla utbrott förra veckan. (Hon ger oss aldrig uppgifter bara säger ''måla lite'' och sätter sig i rummet brevid)  KAOS, så jag sa till henne kanske lite väl högt.
Men det är en dag, sen har jag ett höstlov framför mig, bara ta det lugnt.

Ska förresten vara med i tre hopptävlingar (förhoppningsvis) innan jul så måste dra iväg och köpa vita ridbyxor så man i alla fall ser lite bra ut. Satsar på 80cm på clearound och träningshoppningen kör jag nog på 90cm för att känna hur det känns. Allt känns så mycket större på tävling än på träning. 

Vet att Denice läser min blogg då och då, och ja måste bara säga att hon är bäst hur skulle det gå utan dig?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0