so what, i'm still a rockstar

bloglovin bloglovin bloglovin
Go go go? 
Skulle åkt med bussen halv tio idag till Alex, lovade att komma och väcka honom. Allt gick bra skitnöjd att jag vakna åtta och var pigg tills jag somnade om och vaknade tio i nio. Så jag tänkte jag tar nästa och då går den halv tolv. Så har lång tid på mig att fixa här hemma.

Och min morsa är sne mot mig idag också, dom ska åka iväg till stugan medans jag och pappa är hemma, och då skulle dom in till stan innan så jag tänkte att jag kunde åka med. Och jaa-a då och mamma sa att vi äter på thaihouse också. Mhm lycklig tjej i fem sekunder, tills hon fråga om jag kunde ta mig därifrån själv till Alex.
Hon har inte ens lust att lämna av mig på resecentrum så jag kan ta snabbaste-bästa-bussen. 

Så lite sur är jag, idag. 
s m å s a k e r g r o w s b i g.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0