the thanks i get

''Bra Amanda, jobba på jag vet att du klarar det!'' orden som upprepas gång på gång. Jag vet innerst inne om jag bara anstränger mig så kan jag. Gnistan finns där inne, djupt långt in. Men det är ofta någonting som stoppar mig. Jag vet inte hur jag ska tänka för att få allt att gå ihop. Jag ska ta fram den där gnistan igen.

Jag har aldrig vart såhär ointresserad någon gång, som en grop man kört fast i och inte kommer ur. Jag tror jag tänker för mycket, sometimes i don't. Men bloggen är bra, för här kan jag skriva av mig. 
Alla tankar mellan himmel och jord.

Tiden går snabbt, snart står jag där och ska välja bland olika gymnasium. Helt förvirrad och nyfiken på hur min framtid ser ut. 

Andas Amanda, bara några andetag och jag är tillbaka på jorden.

Kommentarer
Postat av: Petra

tänk så & fortsätt kämpa gumman!



Sv;åh, Sötan !<33

just nu är det kaos känns det som :(

deäför bloggandet o läsandet legat på is:(

2009-10-15 @ 19:28:06
URL: http://Brusis.Devote.se
Postat av: julia

tack detsamma :)

2009-10-15 @ 20:18:53
URL: http://juliazedig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0