they say she low down


veritas~
Känner det ända från fötterna hur det stiger upp i hela kroppen. Vill bara skrika sparka springa slå på något. När ska allting äntligen bara bli bra? Så fort mitt liv börjar se bra ut, när jag äntligen börjar ta saker seriöst så kommer det här. Jag vet älskling det är inte rättvist men så ser det ut. Jag kommer lyckas.

Ser faktiskt fram emot skolan imorgon. Ska sätta mig och börja på den förbannade låten jag måste skriva. Ska även få en till uppgift. Jag som gjorde klart den förra uppgiften senaste musik lektionen. Han tror vi är som duracell-kaniner? Vi kommer i alla fall inte så bra överens, inte bild läraren heller.
Dom vet ingenting, ingenting.

Väntar på att få börja med mina möten också, det tar för lång, behöver dom snart. Det blir för mycket annars.

Kommentarer
Postat av: Anonym

älskar dig

2009-10-19 @ 00:46:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0