this is how we do it

Seg dag rakt igenom, har verkligen vart på gränsen hela tiden. Kom i alla fall upp till skolan efter lunch då vi satt och snacka igenom gymnasium osv. blev sjukt peppad på att plugga på efter det (som tur va!) har ju alltid velat gå frisör linjen sen jag var liten.
Praoade ju där när jag va runt tio och fick va modell för dom HAHA ska plocka fram dom bilderna och kolla nu längesen jag kollade på dom. 
Måste ha en plan b också ifall jag inte kommer in på frisör, sugen på göteborg också dom har mycket att erbjuda.
Men vill inte lämna den här hålan..

Mycket att tänka på och planera, det är för mycket för mig just nu.

är det fel att man vill gå tillbaka i tiden några år och göra om allt?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det finns vissa saker jag också vill gå tillbaka och göra:P Tack så mycket trevligt att du tycker så, allt bra idag?

2009-10-01 @ 18:21:56
URL: http://anwb.blogg.se/
Postat av: Rebecca

haha sen vet man inte om det är sant heller

2009-10-01 @ 20:05:12
URL: http://beeccss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0