7 MÅNADER


Imorgon har vi hållt ihop i sju hela månader.
Och jag känner bara för att skriva hur mycket jag älskar den här killen, han som alltid gör allt för att jag ska ha det bra. Han som älskar mig för den jag är. Och hans fina komplimanger hela tiden, jag älskar dom. En gång när vi hade precis gått upp och satt ute på balkongen kolla han på mig, jag hade ruffsigt hår och kunde knappt öppna ögonen, så sa han att jag var vacker. Att jag va söt när jag precis vaknat. Och att vi kan ligga och prutta och fisa tillsammans haha! Med den här killen är jag mig själv, jag skulle aldrig kunna skämmas med honom. Och jag antar att det är någon sådan man letar efter. Och snacka om vilken tur jag har haft, jag vet inte vad jag skulle göra utan honom. Han är inte bara killen i mitt liv, utan även min bästa vän. Och jag försöker verkligen ställa upp för honom lika mycket som han gör för mig. Den kärleken jag har till honom , Alexander Svanberg, är enorm , helt otrolig. Och jag hoppas detta bara är en början och att vi kommer älska varandra en lång tid.

Förlåt för en lång text, kanske helt meningslös för er som inte ens orkar läsa, men jag vet att Alex jämt kikar in här. Och att han älskar när jag skriver om honom. Så här har du älskling ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0