Word


Jag tror att allting har en mening vill se meningen med allt men ofta är det svårt som nu då allting känns så kallt.

Behöver verkligen skriva av mig, allting känns så meningslöst just nu.
Att Alex förändras så är något jag inte klarar av. Att ligga och skrika, spy och gråta av panik är inte okej. ''Jag ringer snart'' ja men snälla var lite ärlig?! Ännu en gång fick någon annan göra ditt jobb. Och nyss skrev du bara ''brb älskling'', helt plötsligt logga du ut och det har gått 46 min sen dess.
Jag har panik.
Jag har lagt mig, och här tänker jag ligga tills jag får åka hem.

Och det är också något jag har sagt tusen gånger, jag har panik och klarar inte av att vara här ute nu. Men jag trodde föräldrar var till för att lyssna. Men nej, mina föräldrar är annorlunda, dom skiter i att jag är sånhär nu. Utan ska låta mig sitta fast här.

Tack. Nu är jag jävligt trött på er allihopa.

Kommentarer
Postat av: emma fors

hoppas det löser sig, finns .

2010-04-02 @ 18:22:24
URL: http://forzi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0