yesterday -today

Onsdag: Skolavslutning med tårar och skratt. Kommer sakna skolan något sjukt mycket, och speciellt alla i min klass och min mentor. Hade avslutnings middag på golf resturangen som va awesome. Och allt slutade med lite firande hos Emma efteråt =) Sen åkte vi hem till mig och sov!
Torsdag: Kollade på Alex skolavslutning med Emma, Lucas och Elvira. Fattade inte riktigt varför jag skulle göra det eftersom jag inte såg honom en enda gång och han drog direkt till skolan efter. Så jag och Lucas drog dit och vänta på att dom skulle få sina betyg. Sen vidare till wallermans och vänta på några och sen vidare till karstorp. Sen kom min älskade far vid halv ett och hämtade mig. 

och nu ska jag intill stan och träffa sofia =) sen ikväll vet jag inte riktigt hur det blir.
puss-1

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0